Saturday, May 21, 2011

HoBi?????????? ApE tUh???

Asslamualaikum....
stiap 0rg kt dunia nie mzti ad h0bi kn???ad yg suke men b0la...ad yg suke kumpul setem....ad yg suke lepak2...ad jgk yg suke wt keje2 yg ta sn0n0h....hmm....tuh bkn h0bi...tuh cri penyakit nmenye...cm aku...aku pn ad h0bi aku sendiri....
mule2 aku na cite minat aku dlu...aku nieh suke bce bku2 n0vel...sejarah...n aku suke cri inf0rmati0n pasal cite2 lame time nenek m0yang aku dlu2...kdg2 lau aku na tau cite2 cm tuh,,aku tnye mk ayh aku...lg satu.,,,aku ieh peminat fanatik brg2 lame cm keris,,t0mbak,,,kembing,,,kerambit n mcm2 brg2 lame larh...smpai kt umah nieh ad keris yg ayh aku simpan utk aku n adk2 aku tau pasal brg2 lame nieh..sekurng2 nye family aku tau a=serba sedikit pasal brg2 lame nieh...haa....aku jgk peminat fanatik seni mempertahankn diri melayu..ape???hmm...ape la k0rng nieh..tuh pn ta tau..aku minat silat...smpai aku j0in sendiri silat nieh...haa..persatuan yg aku j0in skng nie SILAT SENI GAYONG MALAYSIA...punye fanatik dgn perkara tuh aku pn j0in utk mendalami lebih dalam lg ttg silat melayu kite yg dh wujud sejak zaman2 hang tuah lg...
skng aku na cite plak pasal h0bi aku......aku nieh suke menulis n mencipta sajak...sajak yg pernah aku cipta cm p0tret kenangan,,delaila,,ibu,,,jujungan mulia...ha..tuh antarenye la...bnyk lg sebenanye..tp cume utk suke2 je...aku ad jgk tils cerpen...ad la dlm dua tajuk...tp aku ta ingt la ape tajuk nye...cz bku tuh aku ta tau ltak mne...hahahaha....n0vel pn aku ad tulis jgk....cm hakikat bahagia,,,,keranamu iman,,,percaya pada cinta...hmm...tp ntahla..mne tah aku ltak n0vel2 aku tuh..cri2 ta jmpe pn...sedih...='(
tp aku rase ser0n0k cz aku suke dgn ape yg aku wt...sekurng2 nye bnde berfaedah aku wt....ta bazir mse terluang,,,...ta de la melepak sane sini...hehehe....memandangkn da lme sgt aku ta menulis,,,idea da ta bnyk cm dlu...ta tau cmne na cri idea...na tunggu mmg lame la,...hmm...haa...k0rng plak cmne??? ape h0bi k0rng???harap2 h0bi k0rng tuh berfaedah la yerk...hehehe....ma'assalamah....

No comments:

Post a Comment