Saturday, April 2, 2011

BuKu BaRu , HiDuP BaRu.....

alhamdulillah.....aku da makin okey lepas peristiwa menyedihkan 2....
rmai gak yg bg support terutame....
hahaha..xnk la ckp........mmg aku ngaku xley nk luoekn dye n aku still sygkn dye tp aku xmampu wt pape cz aku bkn lg teman wanita dye....sedih 2 agk r....tp pe yg aku ley wt redha je....bru2 nie dye ad ckp ngn aku supaye lupekn dye.....agk mengejutkn bg aku cz dye sndri ckp jgn lupekn dye....mcg yg tbe2....hmmm.....pe lg...pas 2 mule la aku sakit....dmm xpasal2......mkn pn ntah la......kdg 2 smpai due arie aku xsntuh nsi....sbbkn hal niela....hmmmm.....tp pas 2 aku dpt support....pe yg aku wt,,cube hepykn dri....bnyk wt aktiviti....n nseb la lecture bg assignment melambak2....bz la jgk....soo,,,xdela pk sgt pasal hal 2....aku cume ingt pesan mk aku....blaja towl2.....jgn nk pk lg hal dye.....dye da xnk ingt aku pown....

bru2 nie aku ad terbace dlm fb dye men rindu2 ngn sorng dak pmpn nieh n kebetulan dak pmpn 2 pnah mntk cple ngn dye.....aku pe lg....ngn parah hti nye aku nangis puas2....skit nye hti nie ble tgk dyeorg mesra gle2 kt fb...rase terkilan pn ad....aku tau la dye skit hti ngn aku tp ley x lau jgn wt aku cmnie....pnah x dye pk yg aku still sygkn dye???? xkowt.....hmm...pas 2 aku trus mcg dye supaye lupekn aku....tau plak dye nk bengang ngn aku tp pas 2 trus dye xmcg or cll aku...

aku tau aku bkn lg awex dye soo aku pn xkisah...tp 2 la....tiap kli tgk gmbr dye aku mzti nk nangis.....
hmmmm....da brat cgt kes aku nie dgn geramnye membr aku tlg buang dye dr hdup aku....soo....xde lg dye dlm diari aku....

pesanan  utk awk: jage dri baik2....lau awk nk cri yg len pas nie cri la.....sy redha....sy tau antare kte xde jodoh....maafkn sume slh sy.....jgn pernah berubah ke -ve sbb sy......lau nk lupekn sy,,lupekn la...2 hak awk....sy phm lau awk wt cm tuh.....thanks 4 everything....awk akn tetap sy ingt smpai ble2...awk adlh kenangan sy....

1 comment:

  1. waaaa,,, ngis aq seyh bce,, hahaha,, haa..??? ngis ke..?? xkot,, ayat tchng nih bdk2 pon xde prasaan..??? pape tah..?? tuh pon nk cbuk2 lg pk dia ouh..?? bek pk mse depan derrr...!!!! lg bgs,,, ko pk r mse depan ko,,, antra mentol kt pale ouh "BERLAMPU" or "MALAP",, hahaha,,, lg bgss,,,!!!!

    ReplyDelete